Cei care ma iubesc vor lua avionul

Timpul prezent se departeaza incet incet de timpul trecut. Cu el, ma despart, pe vrute, pe nevrute, de o lume pe care o iubesc.

M-am gasit o casa noua
M-am gasit o situatie "eco-profesionala" corecta
M-am regasit prietenii mei, inca mai mult prietenosi decat ce credeam.
M-am gasit un peisaj colorat si bland si senin.
Acum am si speranta sa gasesc si altceva.

Negativismul ambiant din Romanai, il vad, il simt, ma atristeaza. Nu sunt oarba, vad mizeria, vad circul mediatico-politico care domneste pe aici, vad ca viata nu se traieste usor, dar nimic nu e romantic, nici pe aici, nici pe acolo.

Si nimic nu e intamplator, daca ma simt legata la tara aceasta, ce pot sa fac?

Cei care ma iubesc intr-o alta parte vor lua avionul. (Veti veni? va intreb eu)

Ii astept ca sa-i arat unde traiesc si de ce traiesc printre oameni care ar trebui sa mi-pare straini.

Repet, nu exista un drum usor, nicaieri.

All is full of love (Bjork)

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Beaucoup de choses de... Letiția Ilea

J'ai rencontré des inoubliables...

A EuropaNova Bruxelles