Cheta la sosea

Seara la Povestitorii de la sosea a fost foarte misto: Ana Maria Sandu a citit un fragment in avant-premiera al cartii ei Omoara-ma care va aparea in februarie, iar Dan Lungu a citit un fragment de Cum sa uiti o femei si cateva texte mai "ludice".  Dupa lecturile lor, Marius Chivu le a pus intrebari.

In Bucuresti, rar este cand pot sa profit de o adevarata pauza de lectura, iar la MTR, cu aceste serile organizate de catre Filip si Mirela Florian, gasesc colacul meu de salvare. In Franta, este o practica curenta, si mai mult in Germania.
In Franta, as spune ca e prea curent, toate bibliotecile organizeaza doua sau trei lecturi pe luna, si nu este in fiecare data deosebit de stralucitor, din contra, destul de des, m-am plictisit, chiar am vrut sa fug... pana momentul in care mi-am zis sa nu mai merg, pentru ca acolo, aveam senzatia ca lecturile acestea ma scoteau cheful de lectura.
In Bucuresti, lecturile publice sunt rare, dar cand sunt, ca si cum azi seara la MTR, ma bucur si ma gandesc ca e mai bine putin, decat prea mult. Mai ales cand sunt cu autori foarte misto.

Sala era plina si atenta...
Dan Lungu mi-a parut simplu si cu un umor delicios.
Ana Maria Sandu a fost de o discretie eleganta sau de o eleganta discreta.
Are acest talent de a spune multe lucruri cu putin cuvinte.
A citit un fragment delicat si intens cu Geo, Ramona, D-a Manea, niste personaje deja puternice pe care le veti putea descoperi in februarie.


Am aflat si ca cartea de proze scurte lui Dan Lungu pe care am citit-o si eu se numea, altadata, altfel. Un nume stupid spun unii... Dar nu !
De ce eu prefer titlul Cheta la flegma decat Proza cu amanuntul?
Da, marturisesc: imi place tare mult : che-ta la fleg-ma. Dupa ce "M" mi-a explicat de unde vine Cheta, de unde vine flegma, mi a placut inca mai mult... nu este un titlu stupid, deloc.








Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Beaucoup de choses de... Letiția Ilea

J'ai rencontré des inoubliables...

A EuropaNova Bruxelles