Mostenirea ta





Mostenirea ta

Daca iti plac serile de ploaie
Copilul meu, copilul meu
Stradutele Italiei
Si pasii trecatorilor
Vesnica litanie
Cateva frunze moarte purtate de vant
Care striga un ultim strigat
Atunci striga si tu copilul meu


Daca iti plac insoririle

Copilul meu, copilul meu
Daca iti place sa iei o baie la miezul noptii
In marele ocean
Daca iti place viata rea
Oglindirea ta in iaz
Daca vrei prietenii tai
Mereu langa tine 

Daca te rogi la caderea noptii
Copilul meu, copilul meu
Daca nu infloresti mormintele
dar ii iubesti pe cei care nu mai sunt
Daca ti-e frica de bomba
Si de cerul prea mare
Daca vorbesti cu umbra ta
Din  cand in cand

Nu e vina ta
E mostenirea ta
Si va fi mai rau
Cand vei avea varsta mea
Nu e vina ta
E carnea ta, sangele tau
Va trebui sa traiesti cu
Sau mai bine fara 

Daca ti-e frica de multime
dar ii suporti pe oameni
Daca idealurile tale se prabusesc

Seara in care implinesti 20  de ani 
Si daca totul nu se desfasura
Niciodata cum ai prevazut
Daca nu esti decat o piatra care se rostogoleste
Atunci rostogoleste-te copilul meu


Nu e vina ta


E mostenirea ta
Si va fi mai rau
Cand vei avea varsta mea
Nu e vina ta
E carnea ta, sangele tau
Va trebui sa traiesti cu
Sau mai bine fara

Copilul meu... Copilul meu...

Mostenirea ta (fragment)- Benjamin Biolay




Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Beaucoup de choses de... Letiția Ilea

J'ai rencontré des inoubliables...

A EuropaNova Bruxelles