Intr-o plutire

http://www.dilemaveche.ro/sectiune/dileme-line/articol/bucure-tiul-prin-ochii-mei

Articolul publicat pe situl Dilemei Veche, l-am scris intr-o suflare, scrierea lui m-a ridicat intr-o lume plutitoare,
m-a emotionat sa vad in litere sentimentele mele care pana atunci doar mie imi apartinau.
Acum ca cuvintele mele sunt citite, ca ideile mele au gasit vreun ecou la cititorii de aici ma simt cam tulburata, o tulburare bucuroasa, dulce, hranitoare.

Tot plutesc...

Le multumesc tuturor cele care au inteles ceea ce am vrut sa spun cu limbajul meu.

Drumul continua, cartea continua...

Faceti parte din ea, sunteti personajele ei, totul va fi bine...

ps : pentru ca tot sunt frantuzoaica, o sa pun in postul urmator varianta articolului in franceza pentru cei care sunt intr-o alta parte, intr-o alta lume... Sper ca si ei vor intelege cate putin.











Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

J'ai rencontré des inoubliables...

Beaucoup de choses de... Letiția Ilea

Je n'écris plus de poésie... de Gheorghe Crăciun